AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi

  • masa pelepasan:2024-03-19 23:52:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:86
  • Penerangan pantas:

    Ambositra, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: sa

Kandungan artikel
bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

DoetinchemAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,AmbositraPelbagai pengubah, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi



Penukar jenis kering

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Servis jujurAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

NyahkiraApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah,AmbositraHarga pengubah jenis kotak 500 KVA, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

AmbositraPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apa peranan penting pengubah kuasa

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

AmbositraMaklumat produk lain
  • BaileAtha IPembuat flipper hidraulikCara mengatasi kegagalan

    BaileAtha IPembuat flipper hidraulikCara mengatasi kegagalan

  • HengyangDefinisi model pengubah kuasaPerkembangan berpotensi

    HengyangDefinisi model pengubah kuasaPerkembangan berpotensi

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform angkat hidraulik tetapKebaikan dan keburukan dan cara meningkat

    Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform angkat hidraulik tetapKebaikan dan keburukan dan cara meningkat

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPemasangan paksi boarding hidraulikPerolehan hiliran melemah dan penghan

    Lapangan Terbang Munich-RiemPemasangan paksi boarding hidraulikPerolehan hiliran melemah dan penghan

  • XinleJembatan naik bimbit ForkliftCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatikan dalam Pem

    XinleJembatan naik bimbit ForkliftCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatikan dalam Pem

  • XinleHarga untuk membuka jembatan naik bimbitOperasi yang betul sangat penting

    XinleHarga untuk membuka jembatan naik bimbitOperasi yang betul sangat penting

  • XinlePembuat lif kecil villa rumah tanggaBagaimana pasaran membalikkan penurunan

    XinlePembuat lif kecil villa rumah tanggaBagaimana pasaran membalikkan penurunan

  • XinxiangDesign pengubah jenis keringBentuk industri memperhatikan standard

    XinxiangDesign pengubah jenis keringBentuk industri memperhatikan standard

  • segera:Peringatan: Maklumat AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi memberi anda AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi oleh syarikat kami, perkhidmatan AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi. AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AmbositraPengubah minyak terjun 50KVAPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!